måndag 5 november 2007

Paketkalender till dottern!



Nu är det snart jul! Jag älskar julen, och allt som hör julen till. I år är dottern så stor att hon nog kan uppskatta en paketkalender. Det var en pärs att hitta på 24 olika motiv till rutorna, men det gick! Nu fattas bara ringarna att hänga paketen i, och paketen såklart! (Om jag tyckte att det var en pärs att hitta 24 olika motiv så gissar jag att det nog blir ännu svårare att hitta 24 olika småpresenter som inte kostar skjortan...) Jag valde att numrera paketen istället för bilderna. Tänkte att det ger mer möjlighet till variation. När Signe blir större och kan siffror så kan man ju hänga paketen huller om buller, så man får leta efter dagens paket. Och nej - vid fler barn så syr jag inte en till... då sätter jag hellre upp en ring till per ruta så man kan fästa två paket på varje dag ;-)

Inga kommentarer: